Packning

Så alltså, det är 14 dagar kvar. Jag har redan packat. Känns som om jag är ute i väldigt god tid. Jag får ha med mig 20 kg i incheckat bagage och 8 kg i handbagage. Det är jättelite när man ska vara borta i ett år. Speciellt när man packar 22 kilo och ändå inte lagt i allt.

Började packa i fredags, rev ut hela garderoben och provade kläder. Jag har tur eftersom att jag är en leggings-med-lång-tröja-tjej istället för en jeans-tjej eftersom att leggings väger så mycket mindre än jeans.

Tyvärr är jag dock en smink-tjej vilket betyder att 15 av mina 20 kilo är smink. Okej, det var en lätt överdrift men you get the point liksom. Jag får nog ta och rensa ur lite mer.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

