Nio dagar kvar!

Ikväll ska vi ha hejdå/födelsedagskalas här hemma. Stora släkten kommer och vi bjuder på det bästa man kan äta, tacos!

Just nu känns det inte direkt som om det kommer bli en känslig tillställning, med massa hejdåtårar och allt det där, tror inte min släkt är sådan. Men jag kommer nog få prata en hel del om Madrid, mina soon-to-be barn och om jag kommer hem över jul. Det gör mig självklart ingenting, det är ungefär allt jag tänker på just nu. Åh, va roligt det kommer bli.

Igår bestämde jag med en tjej från Danmark och en tjej från Tyskland att vi ska träffas. Vi har ju inte bestämt dag eller så, men skönt att man har lite planerat och något mål väl där, utforska Madrid med andra som aldrig varit där.

Skickade också in ansökan igår, som Maria hjälte mig med. Så nu kan vi hålla tummarna för att jag kommer in!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nio dagar kvar!

  1. Ida skriver:

    Men bögis dåååå! Jag lever knappt, men du borde vara död för du ska till ett varmt ställe D:
    England har blivit svinkallt på kvällarna och och och.. Jag vill inte ha jacka på mig😦

    KRAMIZ BÖGIZ!

    • amandaimadrid skriver:

      Aww, men nää, jag tänker inte vara död heller, har fyra kids som väntar på mig, då kan jag ju inte hålla på sådär.
      Själv tvekar jag på att jag kommer få använda jacka i och med att det är pheeddttt varmt i Madrid, inga minusgrader där inte!😀

Kommentera

