Idag gäller det!

Pigg_tjej_91 här. Ska åka om ungefär 1-1½ timme. Mamma väckte mig runt 06 för att säga hejdå, tänkte att det var lika bra att gå upp, göra klart det allra sista.

Ändå sen i februari har jag längtat till detta. När jag visste att jag skulle till Olaran-Silva-familjen så var det runt 28-30 dagar kvar. Nu är det inte ens 12 timmar.

Flera andra au pair-tjejer har hört av sig och önskat lycka till, ska bli så roligt att träffa alla när de kommit! Vanessa, jag tror hon är tyska, undrade om vi kunde ses imorgon. Självklart vill jag träffa henne, men jag funderar på om jag kanske ska vänta, så att jag hinner landa och lära känna familjen bättre. Väntar nog tills helgen, för på fredag ska jag nog träffa Emma på Plaza de Castilla, som inte ligger så långt ifrån mig, så tar vi tunnelbanan tillsammans in till vart nu city är i Madrid!

Men innan vi tänker på allt det där så ska jag klä på mig och göra iordning allt, väga väskan en sista gång för att vara säker på att jag inte har övervikt!

Vi hörs!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

