I saw a fish!

Det är svårt att hålla koll på vad jag skrivit och inte, vissa saker är fortfarande kvar i huvudet och andra här, så ni får ursäkta om jag upprepar.

Sitter och äter, hittade lite rester i kylskåper, fisk och potatis. Det är helt sjukt hur mycket mat dom har. Tio vuxna män hade klarat sig en månad här inne! Hemma har vi alltid kylskåpet fullt men detta är  nästan sjukt! Ungarna älskar mjölk och  det finns ett helt kylskåp med bara mjölk, no joke. Inte ett högt visserligen men som många har med hälften kyl, hälften frys. Mjölk, överallt.

För att inte tala om fisk. Jag berättade att jag var vegetarian redan innan jag kom hit men förtydligade att jag även åt fisk. I måndags visade Maria lite men man hann aldrig riktigt kolla och lägga märke till saker. Så nu när jag skulle leta mat så såg jag en lapp på frysen som var på engelska. Det stod massa olika fisksorter, tonfisk, lax, hake. You name it, they have it. Öppnade frysen, som är lika stor som den med mjölken och det var fullt med fisk. Överallt. Öppnade frysen brevid och halva den var full av fisk. Helt galet. Jag har ju så jag klarar mig i alla fall!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

