La Noche en Blanco

Varje gång jag ska blogga eller skriva på svenska så blir det på engelska. Så om det kommer ett inlägg på engelska någon gång så har jag glömt svenskan.

Ikväll och inatt är det ”La Noche en Blanco”, som betyder ”Vita Natten”. Museum och andra ställen har öppet hela natten så jag, Vanessa, Melody, Tjorven, Rita och massa andra ska dit. Har bara träffat Vanessa av alla dessa så det ska bli kul! Först ska vi till en tjej, Arienne tror jag hon heter, som har egen lägenhet här, så vi åker förbi och är där en stund. Fick precis min lön plus att jag är ledig imorgon så man vet aldrig hur detta slutar..

Förhoppningsvis fotar jag massor, det får ni se imorgon i så fall.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till La Noche en Blanco

  1. Eva Sinervä skriver:

    Ja du verkar trivas som fisken i vattnet =). Hoppas du får en kanonkväll med dina nya vänner.

    Ta´t lugnt med cervezan nu// Kramar i massor!

Kommentera

