Air-Condition

Blev inte alls som vi tänkt oss igår. Tog inte alls bussen utanför mitt hus utan tog tunnelbanan till O’Donnell och tog buss Circular 2 som går runt i hela Madrid. Där fick vi oss lite sightseeing, även om den var ganska tråkig. Och varm!

Stack ut en stund igår på kvällen med Vanessa och två nya tjejer, Maddie/Maggie eller vad det nu var och en tysk tjej, Claudia. Både jag och Vanessa har råkat ut för air-condition-sjukan så vi båda gick hem ganska tidigt vilket var synd, jag gillade tjejerna.

AC:n på bussarna är inte att leka med. 35 grader ute, 17 grader i bussen. Fryser hela vägen hem, kommer ur bussen och vill helst bara dö för att det är så varmt.

Nu ska jag sova en stund!

Förresten, det börjar bli höst här. När jag kom hem runt halv tolv igår så blåste det faktiskt lite kallt! Tror bara det var… 27 grader eller något. Snart är det mössa på!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

