Regn

Yes, första gången det regnar i Madrid. Det är det ju inte, men det är första gången för mig! Tänkte imorse när jag var ute med hunder att jag kanske skulle höra med någon aupair om dom ville med till Museo del Prado, har varit dålig på att sightseeinga!

Men så tittade jag ut en halvtimme senare, så regnar det. Vill ju inte ens ta mig till bussen utanför så att jag kan åka dit. Dessutom har jag hundra blåsor på varje fot (eller snarare tre på varje) och det gör ont. Ska nog vila fötterna idag. Ikväll ska jag dessutom vara barnvakt så det är väl lika bra att jag drar på en film och en kopp te nu när jag kan!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Regn

  1. Irene Petersson skriver:

    Låter mysigt med film och te när det regnar🙂 Själv ska jag till jobbet😦 Med en stor godispåse🙂 Kram, mamma.

Kommentera

