Skola!

Kom in på språkskolan jag sökte till. Ska dit senare i veckan och lämna pengar och ifyllda papper. Vet inte när jag börjar men det står oktober så jag skulle tippa på oktober!😀

När jag gick ifrån skolan gick jag förbi en annan skola och tyckte att jäklar, vilka tysta och lugna ungar, dom var ju inte mer än 7-11 år. Visade sig att det var en dövskola.

Gick vidare och förbi en annan skola och tyckte att jaha, här sitter dom också still i solen, är dom döva här med. Sen såg jag att alla höll i en vit käpp. Blindskola.

Fick förövrigt kolla på kineser i 2 timmar i väntan på min tur i ordningen. Kom dit lagom till nummer 19, mitt nummer var 155.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Skola!

  1. Eva Sinervä skriver:

    Hahahahahaha….fy farao har skrattat en kvart nu. Det ska vara du till att göra en bedömning =D
    Kul att du kom in på skolan. Lycka till!!!

Kommentera

