Malasaña och spanjorer.

”All he needs is a beard, dark eyes, a Spanish accent, dark hair, a Spanish passport, a secret passion for the mountains, nice shoes, a nice car, a flat, money, nice sunglasses, a good taste of music, English skills…and a whistle!!”

Så ser min, Vanessas och Fannys drömman ut. Jag vill tillägga fina tänder och ta bort det där med visslan, ett internskämt som egentligen inte spelar någon roll. Men förutom det så finns det väl rätt många som passar in? Eller?!

Vi möttes upp vid Tribunal och tog raka vägen till Lolina Café, dom fikade och jag tittade på. Riktigt mysigt ställe. Tyvärr rökar man inne ungefär överallt så ibland blir man lite tjock i halsen, men det är skit man får ta!

Så småningom kommer man ju ner till Gran Via och Sol så vi satte oss i en liten park och tog det lugnt.

Imorgon blir det att åka till Serrano och gå bland de dyra affärerna. Gucci, Prada, Chanel och alla dom där. Gatan affärerna ligger på har renoverats så det ska tydligen vara något partaj på gång under hela dagen, för att fira det nya utseendet. Inte vet jag, men det lär jag ju göra imorgon.😀

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

