What’s really good

Har tagit det lugnt i veckan. Inte gått ut efter ”jobbet”, träffat folk utan stannat hemma, tittat på Grey’s Anatomy och lagt mig för att sova i tid. Detta gjorde jag väl mest för att jag inte kunde gå så mycket, blåsorna är enorma och gör ont.

Igår kände jag dock att jag var uttråkad så på dagen träffade jag finska Karoliina och engelska Simon. Stannade bara en liten stund och innan det var jag på språkskolan och fick mitt kort, så jag är numer en student igen. Jobbigt! Undrar dock varför dom pratar spanska med mig när jag är där för att lära mig. Inte så genomtänkt kanske..

På kvällen igår mötte jag upp Vanessa i Malasaña, tog en öl och en pizzabit för mina 3 sista euro. Mina blåsor växte till det dubbla och när jag kom hem så lyckades jag klämma sönder en, inte så mysigt. Men nu gör den ju inte ont i alla fall, whohoo!

Nu ska jag tillbaka till Malasaña för att möta upp Vanessa och Fanny, som är svensk. Kul!
Ska spana in massa affärer, men det är tur att jag inte har pengar, för det hade blivit dyrt.

Ramón har kissat i pottan varenda morgon denna veckan, success!😀😀😀😀 Hunden kissade dock utanför min dörr imorse, kiss som jag trampade i när jag skulle ut idag. Med skor på, så det var lätt att torka bort, men ändå.😦

Hoppas allt är bra med er därhemma, har inte riktigt tid att höra av mig till alla så ni får gärna höra av er till mig!😀

Söt bild på Balto, mindre söt bild på mig!😀 Herrå!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

