Concha Espina

Idag var det spännande grejer på gång.

Ricardo och Beatriz, de två äldsta, har börjat på en musikskola vilket innebär att jag, två gånger i veckan, ska åka med dem dit, vänta en timme och sen åka hem. Gjorde detta igår och idag och har redan hittat ögongodis som jag kan spana in medans jag väntar.

Har dessutom skaffat mig ett bibliotekskort till biblioteket våningen under, så jag kan låna böcker när jag har tråkigt. Awesome.

Känns skönt att det blir lite variation under veckorna, eftersom allt rullat på med samma tider och samma sysslor.

Träffade även Elena idag, en irlänsk tjej som bor tre hus längre bort. Kul att ha någon i närheten då alla bor utanför Madrid, jag hade tur som hamnade här.

Fick också Marabou hemskickat till mig, lyx! Tack mamma!😀

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

