Boredom + tonfisk!

Nästa vecka börjar skolan. Idag hade jag mitt sista tillfälle att bara dega i sängen, äta lite, titta serier och bara vara. Fan va tråkigt det var! Skola är kanske inte det roligaste jag vet men det blir nog bra ändå, känner mig som världens blockmongo när jag inte förstår ett skit av vad någon säger.

Försökte öppna den gigantiska tonfiskburken idag. Det gick sådär. Hittade ingen såndär man sätter fast och vevar utan en såndär när man måste vicka för hand, vilket funkar alldeles utmärkt på en vanlig burk. Men när det kommer till en nästan 2 kilos tonfiskburk är det inte lika roligt längre.

Jag gick även ut och gick igen. Stack ner till Santiago Bernabeú-stadion för att kolla in Real Madrid-butiken. Hittade en hel del roliga saker, synd att man inte är rik. Bilderna på väggarna var bäst, svettiga fotbollsspelare, yum! Måste hitta någon här som gillar fotboll!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Boredom + tonfisk!

  1. Irene Petersson skriver:

    Jag tror inte du får några problem med att hitta andra som gillar fotboll🙂 Vad jag vet så älskar dom fotboll i Spanien.

  2. Ida skriver:

    Men hallå! Jag ÄLSKAR fotboll! Det är mitt liv!!!:)

Kommentera

