J&J Books and Coffee

Tror jag älskar min värdpappa litegrann! Han sa att om jag ville så kunde han fixa 20% rabatt på matchbiljetter och 15% rabatt i Real Madrid-shoppen. I APPROVE!

Mötte upp Dena idag. Gick runt Gran Via och letade efter skor i vår storlek, både hon och jag har 41:or! Det var inte det lättaste vi gjort men vi hittade ett par på Strativarius som vi båda ville ha. Hennes vänsterfot passade dock inte i skorna men på mig satt dom finfint. 29 euro kostade dem och det var det jag hade kvar för resten av veckan så jag skippade det. Hoppas dom finns kvar på lördag! Håll tummarna!

Köpte dock ett par andra (billigare) skor.  Sen visade Dena mig ett engelsk ställe som är blandat bokaffär med pub/cafe, J&J Books and Cafe. Jättemysigt, vi tog ett glas vin och gick och bläddrade bland alla böcker. Böckerna är second hand så det är lite billigare. Hittade Stieg Larssons Millenium-triologi som jag sa till Dena att hon skulle läsa, vilket hon redan gjort!

Hon berättade även att hela grejen med Sverigedemokraterna i riksdagen är uppmärksammat i USA, skönt att höra…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till J&J Books and Coffee

  1. Irene Petersson skriver:

    Den där bokaffären/cafeet vill jag till. Kom ihåg var den ligger, det låter så mysigt.
    Men visst är det trevligt att man pratar om Sverige i andra länder😉
    Kramar, mor

Kommentera

