Violin, Schack + Ikea

Gick till skolan igår, tänkte att jag antagligen börjar på en måndag. Kom dit, träffade Josefin & Ida, som lyckades hitta att jag faktiskt börjar på onsdag istället. Hann hem och äta innan jag skulle till Sol och möta Lydia.

Sen skulle jag hem och hämta barnen och Ricardo skulle på violinlektion så jag tog med mig väska och bok och ska precis till att gå när Luis säger att han ska köra idag eftersom att han behöver prata med läraren. Synd för mig, inga snygga killar idag!

Runt 10 så mötte jag Vanessa vid Sol igen och Elena kom en timme senare. Åt lite på ett tapasställe och gick runt lite och drack gratis drinkar. Det börjar verkligen dö ut på kvällarna, man märker att semestern är slut och att skola och jobb börjat. Synd!

Gick med Ricardo som vanligt till skolan, fast idag skulle jag prata med dom på kontoret, Ricardo vill spela schack! Undrar hur mycket det kostar att ha fyra barn på Hastingsskolan plus en massa extra aktiviteter..

Nu ska jag äta en macka och sen sticker jag och möter upp Fanny, vi ska till Ikea och fira kanelbullens dag idag! Hann inte med det igår..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

