Sill, ekorrar och min nya bästa kompis tihihihihihih

Vanessas unge Diego var sjuk idag så planerna för dagen sket sig. Jag tog en kaffetur till Sol, bara för att jag hade tråkigt. När jag kom hem åt jag ägg- och sillmacka, helskotta va gott!

Leonor, hunden, fick tag i en leksaksekorre som Clo hade fått dagen innan och tuggade sönder den. Jag och Nicoletta kom samtidigt in i rummet och upptäckte detta och läs noga nu; hon tittade på mig, jag tittade på henne och vi skrattade, tillsammans! Ni hör ju, vi är ju bästa kompisar nu! Nejmen, idag var en bra dag. Clotilde rev mig på armarna för att hon inte ville göra läxan och Beatriz käftade om läxorna men när hon frågade Nico hur det var så sa Nico samma som mig, att jag hade rätt och att Bea ska göra som mig! BOYA!

Fick ledigt nu på kvällen, helt otippat. Hade inga planer och orkade inte heller, känner mig lite småsjuk så jag ligger i sängen och glor på Bonde söker fru, haha!

Funderar på att lägga upp en video på Bea och Ric, som vi filmade på väg hem från musikskolan. Ibland, ganska ofta, är dom så himla söta! Har typ 10 videos på dem, båda ville prova att fota och filma, haha!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

