En liten uppdatering, igen!

Har haft en bra helg har i Madrid! I lordags gick jag ut med Amber och Sabien. Sabien hyr ett rum i en lagenhet med massa andra sa vi hangde dar en stund efter att vi varit pa Ikea och Primark! Eftersom det ar Halloween sa var typ alla utkladda vilket var sjukt roligt att titta pa! Tanken var att vi skulle gora en all-nighter men runt tva sa fick Amber ett meddelande om att en van till familjen dott sa vi akte hem!

 

Pa sondagen mottes vi upp igen och at tapas pa ett utav alla stallen pa den dar gatan jag inte vet namnet pa. Ska dra dit mamma och Pia nar de kommer nu till helgen, hur mysigt som helst!

Idag motte jag upp Andréa och vi gick och gick! Det ar en rod dag idag, sa jag var ledig. Skont! Om 25 dagar sitter vi pa planet pavag till Lissabon, i approve. Ska samla alla pengar jag far tills dess sa det blir en manad i misar for min del, haha!

HP kommer och hamtar min dator imorgon forovrigt, whooh!

Om tre dagar kommer mamma och Pia, whoho!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

