Imorgon!

Idag kanns som en bra dag!

Igar var Ricardo jobbigunge.com. Nar vi aker till musikklassen sa springer han alltid i motsatt rulltrappa. Ska vi ner sa forsoker han springa ner i den som gar upp. Hinner inte alltid ta tag i honom och fa honom till den andra trappan. Vilket igar innebar att han sprang ratt i en mamma med barnvagn och det blev latt kalabalik. Nar jag sa till honom sa blev han skitforbannad och resten av vagen hem var inte det roligaste..

Sa till Maria och hon pratade med Ricardo och sa kom han och bad om forlatelse. Inte bara det vanliga forlat, ska aldrig gora igen och blabla. Denna gangen sa han att han forstod att det var jobbigt for mig att vara sa langt hemifran och att det da blev annu jobbigare att han var jobbig. Han sa ocksa att han inte ville att jag skulle aka hem och att han tyckte om mig jattemycket. Och en kram och en puss pa kinden.

Sa idag var han guldkornet.com, han var pakladd och borstad pa tva roda. Vi blev klara pa 20 min vilket nog aldrig hant forut. Var klara att ga redan innan skolan oppnat!

Ramón kissar forovrigt pa toan alldeles sjalv nu😀 Ibland glommer han bort sig men oftast gar han pa toa och alltid pa morgonen, skitbra! For nagra veckor sedan borjade han ocksa pussa mig pa kinden nar jag lamnar honom pa forskolan. Jag far inte ga utan en puss pa kinden!

Ska ivag till flygplatsen och kolla vagen till stallet mamma och Pia ska bo pa. Pinsamt och jag gar vilse nar jag ska guida dem dit..

imorgonimorgonimorgon!😀

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Imorgon!

  1. Josefina "gamla aupairen" skriver:

    Haha, så roligt att läsa, känns som mitt gamla liv återspeglas! det är bara att sätta Ricardo på plats!🙂

    Hoppas ni får supertrevligt när mamma hälsar på!

Kommentera

