HP horde av sig och sa att det ska ta en vecka till innan jag far datorn. Sa snaaaart! Vill ju beratta sa mycket men orkar inte anstranga mig da datorn jag sitter vid alltid far blaskarm.

Mamma och Pia var ju har i helgen. Kul att ha dem har, visa alla stallen jag ar pa och sadar! Hon tog med sig massa gott hemifran ocksa.

Verkar som om det ar ett par tjejer fran USA som ska fira jul har, da det kostar massor att aka hem. Funderar pa att kanske hanga pa dem och fira jul, men samtidigt vill jag ju fira jul med familjen har! Sa jag ar lite i valet och kvalet, alla vet ju att USA firar jul sa innihelvete och det gillar jag ju! Men en spansk jul.. hm, jag vet inte. Far fundera en stund till!

I helgen blir det ut med Sabien, Amber, Isabelle och en tjej som Isabelle kanner!

2 veckor tills Lissabooon!😀

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

