JAG HAR DATOR

Jag blir så glad! Fast nu är det jättesvårt att skriva eftersom vant mig med att inte skriva å, ä och ö.

Den tjocka, korta gubben kom och lämnade datorn, så söt haha!

Nästa helg ska jag och Andréa åka till ett ställe, Zafra de Zancara tror jag det hette. Andréas familj känner människor där och jag får följa med. Ska bli kul att åka utanför Madrid, när man ändå är här liksom.

Helgen efter det åker jag till Lissabon! Jag är pepp!!

Bjussar på en bild på Amber, Joe och mig. Sista gången jag ser Joe, han ska upp i bergen och klättra och gå till Frankrike.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till JAG HAR DATOR

  1. Irene Petersson skriver:

    Äntligen får jag läsa din blogg igen. Skriv nu varje dag så mamma blir glad, då känns det som vanligt igen🙂

Kommentera

