Feber och Lissabon

Sitter hemma med feber igen. Ständigt sjuk nu, det är vi allihopa här hemma, ungarna hostar och snorar, både jag och Nico är sjuka. Som tur är så blir det bättre på eftermiddag och kvällen, vilket gör att jag ändå känner mig pigg nog för att jobba och på så sätt ändå tjäna mina pengar.

Åker till Lissabon på fredag! Ska bli så kul! Jobbar på morgonen, får iväg ungarna till skolan för att sedan ta väskan och åka till flygplatsen, där jag möter Andrea! I Lissabon har vi fått order om att ta metron till en hållplats jag inte kommer ihåg vad den heter, har det uppskrivet. Letar oss fram till lägenheten vi ska sova i, Edgar, som vi ska bo hos, är inte hemma förrän på kvällen så vi ska prata med en utav grannarna som har nycklar. Googlade adressen och det ligger precis där vi ville bo, i närheten av Bairro Alto, som jag tror är som Madrids Puerta del Sol, största torget alltså.

På kvällen blir det konsert på Lux, ska se Cassius. Sen på lördagen får det bli sightseeing eftersom att vi på söndagen åker hem ganska tidigt. Så det blir en snabbvisit, men kul ska det bli!

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

