Fina grejer!

Stora grejer på gång! Jag har blivit faster till en Anton! Jag blir så glad!😀 Så ja, jag funderar på att åka hem och träffa honom efter jul. Mitten av januari ungefär. får fundera på det!

Igår var jag på konsert. En skitbra konsert! Bloody Beetroots! Det enda dåliga är väl dedär lirarna på ställen som bara drar tag i en och kysser en. Lite smått irriterande, jag vill gärna veta vem jag har att göra med innan, inget roligt att se det efteråt. Men förutom det var det awesome!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

