Feber!

Är det inte det ena så är det det andra.. /tant_91

Nu sitter jag med feber, snuva och hosta  istället för förra veckans magsjuka. Tog tempen runt 19 igår efter att ha känt mig krasslig hela dagen, då var det 39. Sa till Nicoleta, som gav mig någon sorts medicin, fan vet vad men det hjälpte. Det är så bra med Spanien, allt är så jäkla starkt så man känner sig friskare direkt. Tog verkade den bara ett tag och sen låg jag och vred mig halva natten, drömde massa konstiga drömmar.

Som tur är så jobbade jag inte idag och inte heller imorgon, så jag missar ju inget, inga pengar går förlorade. Skulle ut med Elena igår, men hon var sjuk hon också! Idag var tanken att jag skulle shoppa med Amber på Primark, men det fick vi hoppa det också. Så nu är onsdag bokad!

Fick ett par veckors betalning i och med att föräldrarna är på resa, så jag fick för mig att jag var och nallade på nästa veckas lön, så jag har köpt ungefär ingenting. Vilket resulterade i att jag har 60 euro extra att köpa kläder för, wohoh!!!

Sovit halva dagen idag, är hur trött som helst. Nu kan jag dock inte sova, fast jag vill. Så jag roar mig med den där sålänge!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

