arg_tjej_03

Idag vet jag inte vad som hände..

Gjorde julgodis och hoppade och sjöng i köket. Sen gick jag och hämtade Bea och Ramón. Cloti skulle på cirkus med en klasskompis som tog dit kompisarna som sitt födelsedagsfirande.

Under läxläsningen så ville Bea ringa mamma och säga en sak. Jag sa nej, eftersom att det kostar fan att ringa till en mobil i Italien och Maria har sagt att dom bara ska prata på kvällen. Bea flippade, kastade grejer, sparkades, slogs, skrek och grät och avslutade det hela med att spotta mig i ansiktet.
Jag blev svinförbannad och jag hade god lust att klappa till henne, har nog aldrig varit så arg! Nico kom in, insåg vad som hänt och började skrika som fan. Jag gick därifrån för att lugna ner mig.

Efter att jag ignorerat hennes förlåt och storgråtande i någon timme får jag ett brev.

”Sory Amanda! Please don’t be mad at me Amanda! Amanda I am relly sorry. I hope I can say you that your a relly good nany. And if some time I get mad whit you remember that I do not know what I say. Good bye Amanda from Bea”

 

Sen kom posten och jag fick upp paketet från Sverige som legat därnere på portgubbens skrivbord och väntat på mig. Massa roliga julgrejer, så nu ska jag pynta!😀

 

Stanna hemma idag, var riktigt trött! Imorgon ska Andrea dra med mig till Moma, aka fancy klubb 2010. Verkar inte vara min grej, men man vet ju inte förrän man provat.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till arg_tjej_03

  1. Irene Petersson skriver:

    Visst är det härligt med barn!
    Kramar från mamma

Kommentera

